Stig Östlund

onsdag, januari 05, 2011

I love America

Det har blivit relativt mycket engelska i min blogg under senare tid.
Det tänker jag fortsätta med.
Det tillhör ju också allmänbildningen att kunna hyfsad engelska, så för de flesta torde det inte innebära några större problem. Har man problem är det bara att skippa några såpoperor på teven, för att i stället få tid att studera vidare. Kan man som vuxen inte engelska hyfsat, men har haft goda möjligheter att lära sig det men inte  tagit  chansen, får man skylla sig själv.
Så här "tufft" törs jag skriva för jag tror att de flesta håller med mig :)
Genom den myckna engelskan i bloggen har jag också fått läsare i USA och Canada, fler och fler för varje dag; detta känns mycket kul, särskilt som de båda länderna och dess folk intresserar mig mer än de flesta länderna utanför Syd- och Mellanamerika-

Bloggarkiv